• טרי
RICCO DERUTA DELUXE: ספל Deluxe Concade [0575 -RIR] - יד אותנטית צבועה בדרוטה, איטליה. עיצוב מקורי. נשלח מארהב עם תעודת אותנטיות.

RICCO DERUTA DELUXE: ספל Deluxe Concade [0575 -RIR] - יד אותנטית צבועה בדרוטה, איטליה. עיצוב מקורי. נשלח מארהב עם תעודת אותנטיות.

Buyers rating:
ILS 58.00

של הסחורה

גודל : 3.6 "ד. X 4.25" ח. (12 אונקיות.). 100% בטוחים במזון - מדיח כלים בטוח. משלוח מהיר מארה"ב. צבוע בעבודת יד במלואן בדרוטה איטליה!. תעודת אותנטיות + הולוגרמה כלולה. אותנטיות מובטחת : כשמדובר בכלי חרס איטלקיים משובחים, אנו מבינים כי האותנטיות היא בעלת חשיבות עליונה. הזמנה מאיתנו מבטיחה שתקבל מוצרים אמיתיים באיכות ראשונה!. המוצרים שלנו הם 100% מקוריים, חדשים לגמרי ועשויים ביד אדיר באיטליה. כל אחד מהם מלווה תמיד בתעודת אותנטיות ומאומת עוד יותר באמצעות מדבקה הולוגרמה ניכרת!. המותג המקורי : האמנותי - דרוטה מאיטליה הוא לא רק שמו של החברה שלנו, אלא גם מותג שפיתחנו במשך שנים רבות, ומציע ללקוחות האמריקאים המוערכים שלנו רק את הקרמיקה האיטלקית האיכותית ביותר, האותנטית. מיוצר באיטליה : כלי השולחן שלנו, מקורו מדרוטה, גבעה קטנה באזור איטלקי המרכזי באומבריה, ואילו כלי חרס היוקרה הביתיים הטובים ביותר בעבודת יד מגיעים מטוסקנה, סיציליה וחוף אמלפי. אודותינו : החברה שלנו הייתה היבואנית הישירה הראשונה בארצות הברית של כלי חרס ריאל דרוטה מאז 1983, וכלי החרס היפים שלנו צברו פופולריות רבה ברחבי ארה"ב יחד עם דירוג מוצרים ושירות לקוחות מובחרים. Ricco Deruta : ה- Ricco Deruta הוא עיצוב מפורסם ומתמשך מאוד מדרוטה, איטליה, המפורסמת בזכות הקרמיקה האיטלקית המסורתית שלה. התיאור של האמנותי של ריקו דרוטה המסורתי נחשב לגרסה המקורית האמיתית של העיצוב ויש לו שורשיו בציורי הקיר של פרוגינו מהמאה השש-עשרה. המוטיב העתיק של עבודת הגלילה של ריקו דרוטה הוא אחד התכונות המגדירות שלו, והשימוש בצבעים מתקופת הרנסנס המסורתית כמו כחול מלכותי, זהב צהוב וירוק אמרלד מוסיף נגיעה של אלגנטיות מלכותית לכל הגדרת שולחן. הפופולריות המתמשכת של ריקו דרוטה מהווה עדות למורשת התרבותית העשירה ולמסורות האמנותיות של דרוטה, איטליה, ומרגש לראות כיצד העיצוב הקלאסי הזה ממשיך לעורר אמנים ומעצבים עכשוויים, ומציג את היופי הנצחי והפנייה המתמשכת של קרמיקה איטלקית. אודות Artistica - Deruta מאיטליה מוצרים : אנו מבטיחים אותנטיות : כשמדובר בכלי חרס איטלקיים משובחים, אנו מבינים כי האותנטיות היא בעלת חשיבות עליונה. הזמנה מאיתנו מבטיחה שתקבל מוצרים אמיתיים באיכות ראשונה. המוצרים שלנו הם 100% מקוריים, חדשים לגמרי ועשויים ביד אדיר באיטליה. כל אחד מהם מלווה תמיד בתעודת אותנטיות ומאומת עוד יותר באמצעות מדבקה הולוגרמה ניכרת! כלי הקרמיקה שלנו בשולחן השולחן, מקורו בדרוטה, עיירת גבעה קטנה באזור איטליה המרכזית באומבריה, ואילו כלי החרס היוקרתיים המפוארים בעבודת יד מגיעים מטוסקנה, סיציליה וחוף אמלפי. אנו שולחים מארצות הברית ומהחברה שלנו Artistica - Deruta מאיטליה, והיינו היבואן הישיר הראשון בארצות הברית של כלי חרס ריאל דרוטה מאז 1983. שימוש וטיפול : אנו מבטיחים שכל מוצרי דרוטה של ​​איטליה הם 100% עופרת וקדמיום -ללא מדיח כלים בטוחים. עם זאת, אנו ממליצים על שימוש במיקרוגל רק למטרות חימום קצרות (30 שניות לערך) מכיוון שמוצרי כלי חרס עשויים להתחמם מאוד.

מאפיינים בסיסיים

הם גם קונים עם המוצר הזה.

3DROSE IDAHO. אגן סטנלי בהרי מסור. - ספלים
  • טרי
דירוג הקונים:

3DROSE IDAHO. אגן סטנלי בהרי מסור. - ספלים

קרמיקה לבנה 15 ספל עם פנים כחולים וידית תמונה מודפסת משני הצדדים גימור מבריק גבוה מיקרוגל בטוח, שטיפת יד כ

ILS 2.00
רויאל וורצ'סטר רולנדייל עיצובים כי אני שווה את זה ספל | 14 גרם ספל קפה גדול עם עיצוב לאמה | עשוי מסין עצם משובחת | מיקרוגל ומדיח כלים
  • טרי
דירוג הקונים:

רויאל וורצ'סטר רולנדייל עיצובים כי אני שווה את זה ספל | 14 גרם ספל קפה גדול עם עיצוב לאמה | עשוי מסין עצם משובחת | מיקרוגל ומדיח כלים

אחד עם העולם : ספל סין עצם משובחת מענגת מעיצובי רויאל וורצ'סטר ורנדייל ייצר נושא טבע מקסים בביתך מקפה בוק�

ILS 16.99
גביע האוסקי
  • טרי
דירוג הקונים:

גביע האוסקי

שומר על הקפה שלך חם יותר זמן נוח להחזיק הניתן לשימוש חוזר לא רעיל (ללא BPA) מכוון מחדש חומר בזבוז (קליפת קפה)

ILS 34.99